مرجع وبلاگ نویسان بجنورد

۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است



محسن رضایی در بخشی از  سخنان خود ضمن اشاره به نقش و جایگاه شهید حسن تهرانی مقدم در سربلندی ایران و جبهه مقاومت گفت: این شهید بزرگوار در جبهه امام حسین ع بود و در راه مقاومت و اعتلای ایران جانش را فدا کرد.

وی افزود اگر تهرانی مقدم ها نبودند امروز موشکی از غزه شلیک نمی شد و هیچ فریادی از لبنان بر نمی خاست و اساسا امروز مقاومت معنایی نداشت و حق کشته شده بود.

وی در پایان تصریح کرد: امروز دشمنان حتی صدای آزادی خواهانه ملت ایران را نیز نمی توانند تحمل کنند ولی به لطف و عنایت پروردگار متعال توطئه های دشمنان با شکست قطعی روبرو خواهد شد و پرچم این انقلاب از دست رهبر فرزانه انقلاب به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت امام زمان ع داده خواهد شد و این انقلاب الگویی بی مثال برای ملت‌های آزاده در سوریه و لبنان و فلسطین و عراق خواهد شد و بزودی فرزندان عاشورا و کربلا به پیروزی های بزرگی در سرزمین های اسلامی خواهند رسید
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۹
مرجع وبلاگ نویسان بجنورد

هنرمندان و ورزشکاران کشورمان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به حملات اسرائیل به مردم بی‌دفاع غزه واکنش نشان دادند.

به گزارش مرجع ولاگ نوبسان بجنورد به نقل از «وبلاگ نیوز» با توجه به بمباران اخیر شهر غزه توسط رژیم صهیونیستی، هنرمندان و ورزشکاران کشورمان در شبکه‌های اجتماعی به این رخداد واکنش نشان دادند.در زیر تعدادی از عکس‌های منتشر شده توسط هنرمندان و ورزشکاران کشورمان در اعتراض به حملات ناجوانمردانه اسرائیل به غزه را، مشاهده می‌کنید.

اشکان دژاگه در فیس‌بوک این عکس را منتشر کرد و خواستار پایان حملات به غزه شد



همچنین چکامه چمن‌ماه، باران کوثری، بهرام رادان، علی صالحی، علیرضا جعفری، امیر جعفری، علی شادمان، آنا نعمتی و مهدی پاکدل نیز در اینستاگرام عکس‌هایی را در حمایت از مردم غزه منتشر کردند.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۶
مرجع وبلاگ نویسان بجنورد

ما فعالان مجازی در وبلاگ ‌ها و شبکه های اجتماعی خود ضمن محکوم کردن اقدامات مداخله جویانه غرب در کشور های اسلامی، با قلم های خود قصد داریم تا پرده از نقاب دشمن برداریم و با روشنگری خود قدمی را در عاشورای زمان برداریم.


توینویس؛"حرف تو"  :

 

درست زمانی که عده ای نگاهشان به جام جهانی و برنامه‌ های هالیوود است، عده ای دیگر در سوریه، عراق، کشته می‌شود و زنانی کودکانی در فلسطین  سفره افطار خود را با انفجارهای بمب های اسرائیلی به سر می‌برند.

آری غرب صدای بلندگوی های رسانه ای خود را آنقدر بلند کرده است تا صدای سوت موشک هایی که بر سر زنان و کودکان فلسطینی ریخته می‌شود شنیده نشود.

جالب است هر کجا دست می‌گذاریم رد پای رژیم صهیونستی و حمایت های آمریکا و اسرائیل مشهود است.

آمریکا و اسرائیلی که به ظاهر برای کشته شدن فلان حیوان بیانیه صادر می‌کنند در اقدامی از پیش تعیین شده، باز هم آسمان غزه را بمباران کردند تا خوی وحشی گری خود را بر همگان نمایان سازند.

درست است جنایات در این حملات قلب هر انسان با وجدان را به درد میآورد، اما علت این حملات "سرعت قطار بیداری اسلامی" است که به برکت جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده است تا با لطف عنایت امام زمان (عج) به نابودی استکبار منتهی شود، لذا غرب باید بداند، نور اسلام نه تنها با این خوی وحشی گری خاموش نخواهد شد، بلکه خون های ریخته شده درخت تنومند بیداری اسلامی ملت ها را به دنبال خواهد داشت.

ما فعالان مجازی در وبلاگ ‌ها و شبکه های اجتماعی خود ضمن محکوم کردن اقدامات مداخله جویانه غرب در کشور های اسلامی، با قلم های خود قصد داریم تا پرده از نقاب دشمن برداریم و با روشنگری خود قدمی را در عاشورای زمان برداریم.

لذا از تمامی فعالان مجازی در وبلاگ‌ها شبکه‌های‌اجتماعی و سایت های خبری خواهشمندیم ضمن باز نشر خبر این موج وبلاگی مطالب خود در قالب یادداشت،دل نوشته، پوستر ،عکس، کلیپ، و...در رسانه خود منتشر نمایند و لینک آن را به قسمت ارسال مطلب و یا نظرات همین پست  ارسال نمائید.

 

محور های پیشنهادی:

1- بازخوانی جنایات رژیم صهیونستی

2- سکوت مجامع غربی و مظلوم نمایی اسرائیل و ساسنور اخبار در رسانه های غربی

3- علت مخالفت غرب با کشورهای مسلمان حامی جمهوری اسلامی ایران

4- بازخوانی و تحلیل بیانات امام خمینی (ره) و امام خامنه ای پیرامون فلسطین

5- اهمیت روز قدس و راهپیمایی

6- نقش حمایت آمریکا و انگلیس در جنایات رژیم صهیونیستی

7- ضرورت مقاومت کشورهای اسلامی در مقابله با استکبار

-----------------------------------------------------------------------------------------

لبیک های فعلان مجازی:

سلمان علی(ع)/شب هایی که جهان به سان غزه در آن خواب ندارد!

آهستان / یک غزه، یک دنیا دروغ

عمارنامه/ تصاویری دردناک از حمله وحشیانه صهیونیستها به مردم مظلوم غزه(18+)

 

کاریکاتور حساس بشو/ جنایات رزیم صهیونیستی

تناقضات ذهنی/وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَى

تا به تا/ به کدامین گناه

فستقم کما امرت/ وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ

ای مثل روز آمدنت روشن/ درد، دعا، آرامش

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۹:۴۸
مرجع وبلاگ نویسان بجنورد
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۹
مرجع وبلاگ نویسان بجنورد

به نقل از وبلاگ شهرستان بجنورد


دو عکس زیر را با یکدیگر مقایسه کنید:


ادامه مطلب

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۴
مرجع وبلاگ نویسان بجنورد

به نقل از وبلاگ مسجدالشهداء شهرک شاهد

به گفته سردار نقدی این روش تازه و نوظهور قبلا در شهر بجنورد اجرا شده و خانواده ها شخصا لوازم دریافت ماهواره را تحویل داده اند.
 

گویا این روزها به روش جدیدی ماهواره ها جمع آوری می شوند: در این روش به درب منازل افرادی که ماهواره دارند رفته و سعی می شود با گفتگو آنها را قانع کنند که ماهواره هایشان را از روی پشت بام بردارند و تحویل مامورین دهند!

سردار نقدی در این خصوص گفت:در بجنورد با استفاده از این روش در یک محله که 300 ماهواره در پشت بام ها شناسائی شده بود , پس از گفتگو و اقناع 97 خانواده شخصا ماهواره های خود را تحویل دادند و مابقی هم دیش ها را از پشت بام جمع آوری کردند.

در همین راستا اعلام می شود دیالوگ های زیر صددرصد تخیلی و تراوشات ذهن بیمار نویسنده می باشد. در لابلای متون هم چندین روش کاریکاتوری برای جلوگیری از ماهواره ها آمده است.

ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۳ ، ۲۳:۱۹
مرجع وبلاگ نویسان بجنورد

«نشانی»  شعر از عبدالرحیم سعیدی راد است که درباره امام عصر (عج) سروده



«نشانی»

نه در «گوگل» نشانی از تو می توان یافت

نه در «فیس بوک»،

برای سر زدن به تو «فیلتر شکن» لازم نیست،

همه دلهایی که بدون «پسورد» بالا می آیند

نشانی از «تو» دارند.


ادامه مطالب


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۹
مرجع وبلاگ نویسان بجنورد

یامبر صلى‏ الله‏ علیه‏ و‏ آله :


لَو یَعلَمُ العَبدُ ما فی رَمَضانَ لَوَدَّ أن یکونَ رَمَضانُ السَّنَةَ


اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى کند که سراسر سال، رمضان باشد .


بحار الأنوار: ج ۹۶ ، ص ۳۴۴ / میزان الحکمه : ج4، ص516

۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۴
مرجع وبلاگ نویسان بجنورد

حضرت مهدی ارواحنا فداه خود فرموده‏اند: «ما از یاد شما غافل نیستیم و در رعایت شما سهل انگاری نمی‏کنیم؛ اگر چنین نبود بلاها بر شما نازل می‏شد و دشمنان شما را ریشه‏کن می‏کردند»


ادامه مطالب

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۱
مرجع وبلاگ نویسان بجنورد

«هو الذی أرسل رسوله بالهدی و دین الحق لیظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون»  او کسی است که رسولش را با هدایت و آیین حق فرستاد تا او را بر همه آیین ها غالب گرداند، هرچند مشرکان خوش نداشته باشند. (سوره توبه، آیه33.)


ادامه مطلب

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۳۷
مرجع وبلاگ نویسان بجنورد